-
Η σύμβαση συντήρησης έληξε στις 7 Μαΐου
-
Παράπονα κατοίκων για την εικόνα τους

-
Nέα μελέτη και νέα σύμβαση προαναγγέλλει η Τεχνική Υπηρεσία
Του Νίκου Γκαρόζη
Δεν χρειάζονται υπερβολές για να περιγράψει κανείς την εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα ορισμένα από τα σιντριβάνια του Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού. Αρκεί μια βόλτα από το σιντριβάνι του Φάρου, στην είσοδο του Νέου Ψυχικού και επί της λεωφόρου Δημητρίου Βασιλείου. Σε ένα από τα πιο κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία του Δήμου, το νερό εμφανίζεται θολό, με λάσπη, δημιουργώντας μια εικόνα που κάθε άλλο παρά τιμά την περιοχή.
Καλύτερη ελαφρώς είναι η κατάσταση στα σιντριβάνια της Φιλοθέης και της πλατείας Αγίου Γεωργίου, χωρίς όμως ούτε εκεί να θυμίζει την εικόνα που παρουσίαζαν πριν από λίγους μήνες.
Το παράδοξο είναι ότι μέχρι πρόσφατα τα σιντριβάνια λειτουργούσαν ικανοποιητικά και είχαν αποσπάσει θετικά σχόλια από κατοίκους και επισκέπτες. Για περίπου ενάμιση χρόνο η εικόνα τους είχε βελτιωθεί αισθητά, γεγονός που είχε αναγνωριστεί δημόσια από πολλούς κατοίκους. Σήμερα όμως τα παράπονα πληθαίνουν.
Τις πρώτες φωτογραφίες που προκάλεσαν συζήτηση κατέγραψε και δημοσιοποίησε η διαχειρίστρια της διαδικτυακής ομάδας «Νέο Ψυχικό – Φιλοθέη – Ψυχικό», Χριστίνα Μπραβάκου. Οι εικόνες συνοδεύτηκαν από δεκάδες σχόλια κατοίκων που ζητούν να αποκατασταθεί η εικόνα των δημοτικών σιντριβανιών, ιδιαίτερα σε σημεία μεγάλης επισκεψιμότητας.

Αναζητώντας την αιτία του προβλήματος, τα «Τοπικά Νέα» διαπίστωσαν μέσω της Διαύγειας ότι η σύμβαση με τον ανάδοχο που είχε αναλάβει τον καθαρισμό και τη συντήρηση των σιντριβανιών έληξε στις 7 Μαΐου. Από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει υπογραφεί νέα σύμβαση, γεγονός που εύλογα δημιουργεί ερωτήματα στους δημότες.
Στο σχετικό ερώτημα των «Τοπικών Νέων» απάντησε η διευθύντρια της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, κυρία Σταύρου.
«Έχω αναλάβει τη διεύθυνση της υπηρεσίας πριν από πέντε μήνες. Τα σιντριβάνια του Δήμου μας είναι παλαιά και παρουσιάζουν σημαντικές φθορές. Η προηγούμενη σύμβαση δεν κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες συντήρησης και καθαρισμού και ουσιαστικά αντιμετώπιζε τα προβλήματα αποσπασματικά. Σήμερα έχουμε ετοιμάσει μια νέα μελέτη και έχουμε έτοιμη μια νέα σύμβαση με σύγχρονες προδιαγραφές και σαφείς απαιτήσεις, ώστε τα σιντριβάνια να παραμένουν καθαρά και λειτουργικά σε μόνιμη βάση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση αυτή δίνει το στίγμα της κατεύθυνσης που επιθυμεί να ακολουθήσει η Δημοτική Αρχή μέσω της Τεχνικής Υπηρεσίας. Ωστόσο, η καθημερινότητα των κατοίκων δεν κρίνεται από τις προθέσεις αλλά από το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα σήμερα δεν είναι ικανοποιητικό.
Το ζητούμενο πλέον είναι να προχωρήσουν χωρίς άλλη καθυστέρηση οι διαδικασίες για τη νέα σύμβαση, ώστε τα σιντριβάνια να επανέλθουν στην εικόνα που είχαν μέχρι πρόσφατα και που οι κάτοικοι δικαιολογημένα θεωρούν αυτονόητη για έναν Δήμο που επενδύει στην ποιότητα ζωής και στη φροντίδα των δημόσιων χώρων.
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το top-nea.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
