Η σύμβαση συντήρησης έληξε στις 7 Μαΐου Παράπονα κατοίκων για την εικόνα τους Nέα μελέτη και νέα σύμβαση προαναγγέλλει η Τεχνική Υπηρεσία Του Νίκου Γκαρόζη Δεν χρειάζονται υπερβολές για να περιγράψει κανείς την εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα ορισμένα από τα σιντριβάνια του Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού. Αρκεί μια βόλτα από το σιντριβάνι του Φάρου, στην είσοδο του Νέου Ψυχικού και επί της λεωφόρου Δημητρίου Βασιλείου. Σε ένα από τα πιο κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία του Δήμου, το νερό εμφανίζεται θολό, με λάσπη, δημιουργώντας μια εικόνα που κάθε άλλο παρά τιμά…
Περισσότερα