Με την επίκληση της προσβολής της προσωπικότητας των περιοίκων λόγω των φόβων και ανησυχιών που προκαλεί η λειτουργία της κεραίας, όπως ανέφερε η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Την αυτοδικία σε βάρος των υπαλλήλων της ΥΔΟΜ που διενήργησαν την αυτοψία καυτηρίασε ο Δήμαρχος Φιλοθέης-Ψυχικού Του Νίκου Γκαρόζη Τη δικαστική οδό αναμένεται να πάρει σύντομα η υπόθεση των καταγγελιών που έχουν γίνει από περιοίκους στην οδό Τρεμπεσίνας στο Ψυχικό προς τον Δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού, ως προς την προβαλλόμενη και ισχυριζόμενη από πλευράς τους επικινδυνότητα των εκπεμπόμενων ποσοτήτων ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας από σταθμό βάσης κεραίας…
Περισσότερα