Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στο δημοτικό ωδείο Φιλοθέης-Ψυχικού, ο διεθνής συνθέτης κύριος Νέστωρ Τέιλορ

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στο δημοτικό ωδείο Φιλοθέης-Ψυχικού, ο διεθνής συνθέτης κύριος Νέστωρ Τέιλορ

Με την τοποθέτηση του κυρίου Τέιλορ στην θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή στο ωδείο του δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, ανοίγει και ο δρόμος για τις ανώτερες σπουδές μουσικής στους μαθητές. Ο κ. Τέιλορ που απολαμβάνει σειρά τιμητικών διακρίσεων στο εξωτερικό, δέχτηκε την πρόταση του Δημάρχου κυρίου Δημήτρη Γαλάνη για να αναλάβει την διεύθυνση και αυτό χαροποίησε τους μαθητές που πλέον θα βρίσκονται υπό την επιρροή ενός αναγνωρισμένου συνθέτη αλλά και συγγραφέα. Η θωράκιση των πτυχίων κάτω από την υπογραφή του κ. Τέιλορ θα παίξει μεγάλο ρόλο ώστε το ωδείο Φιλοθέης-Ψυχικού να πλασαριστεί μέσα σε  αντίστοιχα ωδεία  του εξωτερικού.

Ο κ. Νέστωρ Τέιλορ, γεννήθηκε το 1963 στη Μελβούρνη από ´Ελληνες γονείς. Ανάμεσα στους δασκάλους του υπήρξαν οι κκ Γιώργος Διαμαντής και ο συνθέτης-ακαδημαϊκός Μενέλαος Παλλάντιος. Σπούδασε σύνθεση στο Guildhall School of Music & Drama, με τους Francis Shaw και Robert Saxton, και στο Πανεπιστήμιο Royal Holloway του Λονδίνου, με τους John Woolridge και Peter Wiegold, όπου του χορηγήθηκε ειδική υποτροφία για εξαιρετική επίδοση. Είναι κάτοχος των τίτλων LGSM (σύνθεση) LGSM (χορωδιακή σύνθεση και ενορχήστρωση) και CAMS/GSMD (σύνθεση) του Guildhall School of Music, και των μεταπτυχιακών τίτλων M.Mus και M.Phil (σύνθεση) του Royal Holloway από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Είναι επίσης διπλωματούχος Διεύθυνσης Ορχήστρας του London College of Music.
Μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κεντρικού Ωδείου, ενώ δίδαξε αρμονία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., καθώς και μουσική ιστορία στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (2005-11). Κατά το διάστημα 2009 – 2016 εργάσθηκε στην Εθνική Λυρική Σκηνή ως Υπεύθυνος Διεθνών Συνεργασιών, Casting Manager και Διευθυντικός Καλλιτεχνικός Σύμβουλος, ενώ σήμερα διδάσκει μουσική ιστορία και μορφολογία στην Επαγγελματική Σχολή χορού του ίδιου οργανισμού, γεγονός που του επιτρέπει να ακολουθεί επαγγελματική συνθετική καριέρα.
Είναι επίσης συγγραφέας των βιβλίων «H Αρμονία των Πυθαγορείων»: Η μαθηματική έννοια της Αρμονίας στο μουσικό σύστημα των Πυθαγορείων (εκδόσεις Νεφέλη, Αθήνα 2000) και «Η τεχνική του ντιβίζι στα έγχορδα – Πρακτικά και θεωρητικά συμπεράσματα» (εκδόσεις Ορφέας, Αθήνα 2007), καθώς και πλήθους μουσικολογικών μελετών.
Στην εργογραφία του συγκαταλέγονται πλήθος συνθέσεων φωνητικής μουσικής, μουσικής δωματίου καθώς και έργα για πλήρη ορχήστρα, όπως ενδεικτικά: “Ο Δρόμος του Αρχάγγελου”, για ορχήστρα εγχόρδων (εκδόσεις Παπαγρηγορίου-Νάκας), “Jigsaw”, κοντσερτίνο για πιάνο και ορχήστρα, “Vocalise”, για υψίφωνο και ορχήστρα, “Concerto Romantico”, για πιάνο και ορχήστρα, “Pandemonium” για μεγάλη oρχήστρα, “So fades a summer cloud away”, για μεσόφωνο, οκτέτο τσέλων, μικτή χορωδία, εκκλησιαστικό όργανο, σε ποίηση Emily Dickinson, [E. C. Schirmer Music Company, Boστώνη, “Κεκλεισμένων των Θυρών” (Ηuis – Clos) για πιάνο, “Lux Aeterna”, για μεσόφωνο, κουαρτέτο εγχόρδων, πιάνο, “Αnd then it is Dusk”, για μεσόφωνο και σύνολο δωματίου, σε ποίηση Σαπφώς, Μελέαγρου, Αλκαίου, [α’ βραβείο στον Πανμεσογειακό Διαγωνισμό Σύνθεσης, 2002, (εκδόσεις Παπαγρηγορίου-Νάκας)], κ.α.
Μία από τις πιο πρόσφατες σημαντικές δημιουργίες του, αποτελεί η όπερα-ορατόριο “Ελένη” (2019, σε ποιητικό κείμενο Fergus Currie, βασισμένο στο ομώνυμο best-seller του Νicholas Gage) που γράφτηκε κατόπιν παραγγελίας από την ΜidΑmerica Productions για το Carnegie Hall (πρεμιέρα στις 25 Μαρτίου 2021, και σειρά παραστάσεων σε όλον τον κόσμο).

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Σχετικές δημοσιεύσεις