Πρώτος σταθμός το Παλαιό Δημαρχείο Συνεχίζεται η συνεργασία του Δήμου με τη MONUMENTA Μετά το Ψυχικό και το Νέο Ψυχικό, η σημαντική δράση καταγραφής των ιστορικών κτηρίων του Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού πέρασε πλέον και στη Φιλοθέη. Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου ξεκίνησε η συστηματική καταγραφή των κτηρίων που ανεγέρθηκαν από τη δεκαετία του 1930 έως και το 1970, στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με τη MONUMENTA για την τεκμηρίωση και ανάδειξη της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της πόλης. Πρώτο κτήριο που καταγράφηκε ήταν το Παλαιό Δημαρχείο…
Περισσότερα