Μεγάλη ανταπόκριση στα προγράμματα μουσικοθεραπείας και μουσικοκινητικής του Δήμου

Με την Μάρω Θεοδωράκη Της Όλγας Μενεμενόγλου Ξεκίνησε δειλά, με λίγους μόνο συμμετέχοντες. Σήμερα όμως αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες δράσεις του Δήμου Φιλοθέης–Ψυχικού. Το πρόγραμμα μουσικοκινητικής και μουσικοθεραπείας που σχεδίασε και υλοποιεί η Μάρω Θεοδωράκη κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να δημιουργήσει κάτι πολύ περισσότερο από μια ομάδα ανθρώπων που συναντιούνται για να τραγουδήσουν. Δημιούργησε παρέες, φιλίες, χαμόγελα και, όπως λένε πολλοί από τους συμμετέχοντες, μια πραγματική «μεγάλη αγκαλιά». Το καινοτόμο βιωματικό πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα της ώριμης ηλικίας, αλλά και σε γυναίκες που βιώνουν την περίοδο της…

Περισσότερα