Μια διαφορετική μουσική εμπειρία ετοίμασε ο ΜΕΟ στο πλαίσιο του «Οράματος για τον Πολιτισμό». Μουσικοί που συναντάμε καθημερινά στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, στην Ερμού, το Μοναστηράκι και τις γειτονιές όπου η μουσική γίνεται μέρος της καθημερινότητας, αφήνουν για λίγο τα στέκια τους και έρχονται στις πλατείες του Νέου Ψυχικού. Δύο βραδιές γεμάτες ζωντανή μουσική, τραγούδι και καλοκαιρινή διάθεση κάτω από το φως του φεγγαριού. Τρίτη 23 Ιουνίου Πλατεία Λαμπράκη (γνωστή ως Ψαράκια στις οδούς Πίνδου – Παλαμά – Μιστράλ) – 20:00 Αφιέρωμα στους Μουσικούς του Δρόμου και το…
Περισσότερα