Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων, οι τεχνικές προώθησης προϊόντων έχουν γίνει περισσότερο πολύπλοκες και απαιτητικές. Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούμε σε μερικές από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές διαφήμισης, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξηθούν οι πωλήσεις και να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα ενός προϊόντος.
Το content marketing είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές τεχνικές προώθησης προϊόντων. Η δημιουργία περιεχομένου που έχει να κάνει με άρθρα, βίντεο και σχεδίαση φυλλαδίου, επιτρέπει στους πελάτες να ενημερώνονται και να αποκτούν πρόσβαση άμεσα σε αγαθά και υπηρεσίες. Ένα ποιοτικό περιεχόμενο προσφέρει αξία και μπορεί να επιλύσει πολλά προβλήματα των καταναλωτών. Επίσης, μπορεί να οδηγήσει σε άμεση αύξηση των πωλήσεων και αναζητήσεων των υπηρεσιών μιας επιχείρησης .
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter κ.λπ.) αποτελούν πλέον έναν από τους πιο άμεσους τρόπους προώθησης προϊόντων, ενισχύοντας το μοίρασμα φυλλαδίων, που ακόμα και σήμερα είναι το πιο διαδεδομένο μέσο προώθησης υπηρεσιών, ειδικά σε τοπικές επιχειρήσεις. Μέσω στοχευμένων διαφημίσεων και χορηγούμενων αναρτήσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα τους σε στοχευμενα κοινά, βάσει δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων και ηλικίας. Επιπλέον, η αλληλεπίδραση με το κοινό μέσα από chat και online βοήθειας, βοηθά στη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Με ένα καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο, ο καταναλωτής μπορεί να δει άμεσα τις εκπτώσεις σε πολλά προϊόντα και να ενημερωθεί για το διάστημα της προσφοράς. Οι προσφορές που τυπώνονται σε μορφή φυλλαδίου, αποτελούν μια κλασική, αλλά πάντα αποτελεσματική τεχνική προώθησης. Η δημιουργία περιορισμένων χρονικά προσφορών με την μορφή κουπονιών ή ειδικών προγραμμάτων εκπτώσεων με κάρτες για συχνούς πελάτες, μπορεί να παρακινήσει τους καταναλωτές να προβούν σε αγορές άμεσα.
Πέρα από το τοπικό promotion που μπορεί να επιτύχει μια επιχείρηση με το μοίρασμα φυλλαδίων, υπάρχουν και άλλες βέλτιστες πρακτικές για την προώθηση μίας επωνυμίας ή ενός προϊόντος, όπως οι τεχνικές (SEO) ή (SEM). Με τη σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών, τη σωστή στοχευμένη διαφήμιση μέσω της Google, μια επιχείρηση μπορεί να τοποθετήσει τα προϊόντα της σε χιλιάδες υποψήφιους πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Η αποστολή στοχευμένων φυλλαδίων και διαφημιστικών mail, είναι μια παραδοσιακή αλλά αποδεδειγμένα αποτελεσματική τεχνική προώθησης προϊόντων. Μέσω αυτής, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν απευθείας το κοινό τους με προσωποποιημένα μηνύματα, ειδικές προσφορές για προϊόντα που μπορεί να ενδιαφέρουν τους καταναλωτές.
Πολλά πολυκαταστήματα κρατάνε τα στοιχεία των πελατών τους, και μέσω στατιστικών προγραμμάτων μπορούν να δουν από ποια σημεία έχουν την μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου. Με αυτό τον τρόπο, μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα το μοίρασμα των φυλλαδίων, χωρίς να γίνεται σπατάλη σε χαρτί και χρήμα.
Στον ψηφιακό κόσμο, η χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τους ίδιους τους χρήστες είναι μια τεχνική προώθησης. Όταν οι πελάτες μοιράζονται τις εμπειρίες τους με ένα προϊόν στα social media ή σε κριτικές, δημιουργούν με αυτό τον τρόπο μια φυσική ροή διαφήμισης και ανατροφοδότησης ενός προϊόντος. Αυτή η μέθοδος είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς οι καταναλωτές εμπιστεύονται συχνά περισσότερο τις εμπειρίες άλλων πελατών, παρά τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Με αυτού του είδους το promotion ασχολούνται και πολλοί influencers.