Η τεχνολογία στην υπηρεσία του δημότη – Το όραμά μου για το Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Ευάγγελος Ζηρίντσης PhD

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού με το συνδυασμό «συμμετέχω»

Λίγο-πολύ όλοι γνωρίζουμε τις αρμοδιότητες ενός δήμου και τι μπορεί και πρέπει να προσφέρει κάθε δημοτική αρχή. Εκεί όμως που χωλαίνουν οι περισσότερες δημοτικές διοικήσεις και δυστυχώς μεταξύ αυτών και η τωρινή είναι η πληροφόρηση και η επικοινωνία μεταξύ του δημότη και του δήμου σχετικά με προβλήματα της καθημερινότητας. Κάποιες προσπάθειες τεχνολογικής αναβάθμισης που έχουν δημοσιοποιηθεί είναι περισσότερο κινήσεις για δημιουργία εντυπώσεων αφού δεν εντάσσονται στο πλαίσιο ενός οδικού χάρτη εκσυγχρονισμού αλλά αποτελούν περισσότερο ορθοπεταλιές που βαφτίζονται «τεχνολογικές αναβαθμίσεις», ειδικά λίγο πριν από τις εκλογές.

Η πραγματική-σοβαρή τεχνολογική αναβάθμιση όμως πρέπει να έχει μόνιμο χαρακτήρα, να είναι βιώσιμη και φυσικά να έχει στόχο τη λύση στα πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας του πολίτη και όχι στα επιφανειακά συμπτώματα τους. Ένας τέτοιος τεχνολογικός εκσυγχρονισμός δεν γίνεται απλά για να λέμε ότι έχουμε φέρει την τεχνολογία στο δήμο, και να εντυπωσιάσει τους ανυποψίαστους πολίτες, αλλά να εξυπηρετήσει άμεσα ή έμμεσα κάθε κάτοικο του δήμου μας.

Το όραμα λοιπόν είναι η δημιουργία ενός οδικού χάρτη ψηφιακών παροχών υπηρεσιών ο οποίος πρέπει να στηρίζεται στις βασικές αρχές μίας έξυπνης πόλης όπου ένα πλήθος τεχνολογιών συλλέγει πληροφορίες με διάφορους τρόπους με απώτερο σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων και των υπηρεσιών της πόλης, μειώνοντας ταυτόχρονα και το κόστος. Με διαδραστικό τρόπο αυτές οι πληροφορίες επιστρέφουν στους δημότες μέσω ενός portal αλλά κυρίως μέσω ενός mobile app το οποίο φυσικά θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δέχεται παρατηρήσεις και αιτήματα με δομημένο τρόπο ώστε ο οι υπηρεσίες του δήμου να προτεραιοποιούν και να τα ικανοποιούν όλα με τη σειρά δίνοντας προτεραιότητα στα πιο επείγοντα φυσικά. Σαν αρχή το ίδιο αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχθεί και με τη χρήση ενός IVR συστήματος (μέσω τηλεφώνου) που όλες οι υπηρεσίες χαρτογραφούνται και εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφώνου. Τόσο απλά λοιπόν το κενό ανάμεσα στο δημότη και το δήμο καλύπτεται με όχι ιδιαίτερα μεγάλο κόστος, αρκεί οι υπηρεσίες να οργανωθούν με μόνιμο και βιώσιμο τρόπο.

Αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα για τη μετάβαση του δήμου στη πραγματική ψηφιακή εποχή. Το «συμμετέχω» επενδύει σε  αυτή τη μετάβαση και στηρίζει μόνιμες βιώσιμες λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα του δημότη με απλές και έξυπνες κινήσεις.

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Σχετικές δημοσιεύσεις