Οκτώ στους δέκα μαθητές μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Το Νέο Ψυχικό κρατάει τα σκήπτρα. Ο λόγος στους αριστεύσαντες

Γράφει η Όλγα Μενεμενόγλου

Με δεκατρείς (13) ποσοστιαίες μονάδες πάνω από τον πανελλήνιο μέσο όρο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια έκλεισαν για φέτος οι πανελλήνιες εξετάσεις των δημόσιων σχολείων του Δήμου μας

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας δίνει ως ποσοστό επιτυχίας στην Τριτοβάθμια το 66,84% με αντίστοιχο ποσοστό των σχολείων μας το 80%. Αναλυτικά και ανά σχολείο το ποσοστό εισαγωγής έχει ως εξής: το Λύκειο Νέου Ψυχικού σαρώνει, με ποσοστό επιτυχίας 92%, 21,16% περισσότερο από το πανελλήνιο, το Λύκειο Φιλοθέης έρχεται δεύτερο με 83% και 16,16% διαφορά από το αντίστοιχο πανελλήνιο, ενώ το Λύκειο Ψυχικού ακολουθεί την πανελλήνια ροή των αποτελεσμάτων με 64% επιτυχία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών έχει καταφέρει να πιάσει το στόχο της. Τη φετινή χρονιά κανένας μαθητής μας δεν ξεπέρασε τα 19.000 μόρια. Τα σκήπτρα και φέτος τα κρατά η Νομική Σχολή με την πρώτη των πρώτων από το Νέο Ψυχικό, τη Βιβή Μηλιώνη να πετυχαίνει το στόχο που είχε από το δημοτικό – όπως μας είπε- με 18.821 μόρια. Στην ίδια σχολή, που ήταν και η πρώτη του επιλογή, πέρασε και ο Φανούρης Τσιόγκρης από το Λύκειο Φιλοθέης με 18.375 μόρια. Ο Φάνης, όπως τον φωνάζουν φίλοι και συγγενείς είναι ο μόνος μαθητής του Λυκείου Φιλοθέης που ξεπέρασε τα 18.000 μόρια και έκανε το όνειρο που είχε από παιδί πραγματικότητα.   Για πρώτη φορά επίσης έχουμε μόνο έναν μαθητή που εισάγεται στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης, ο Χρήστος Γιαννακόπουλος με 18.655, από το Λύκειο Ψυχικού. Τέλος η προτίμηση στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) παραμένει σταθερά υψηλή και την φετινή χρονιά, παρά την άνοδο στις βάσεις εισαγωγής.

Έκπληξη αποτελούν επίσης οι Θετικές & Τεχνολογικές Επιστήμες όπου μέχρι πέρυσι οι επιτυχίες ήταν …αντρική υπόθεση. Φέτος όμως, δύο μαθήτριες αρίστευσαν στην κατεύθυνση αυτή με  πρωτιά ανάμεσα σε όλα τα σχολεία, σπάζοντας το φράγμα των 18.000 μορίων.  Πρόκειται για την Κωνσταντίνα Μασιά και την Παναγιώτα Σγούντζου που τα δυνατά τους μαθήματα είναι τα Μαθηματικά και η Φυσική και εισάγονται σε Πολυτεχνικές Σχολές. Να αναφέρω επίσης ότι η Παναγιώτα είναι το τέταρτο παιδί της οικογένειας Σγούντζου που αριστεύει.

Το ντεμπούτο της στις προτιμήσεις των αρίστων κάνει φέτος η Σχολή Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, ενώ ψηλά στις προτιμήσεις βρίσκεται σταθερά η Σχολή Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ.

Η πρωτιά για ακόμα μια χρονιά είναι γένους θηλυκού! Πρώτη των πρώτων είναι η μαθήτρια Παρασκευή (Βιβή) Μηλιώνη από το Λύκειο του Νέου Ψυχικού με 18.821 μόρια. Και για να ισορροπήσουμε, στο Λύκειο Φιλοθέης σε όλες τις κατευθύνσεις τις πρωτιές τις έχουν τα αγόρια.

Οι πρωτιές αναλυτικά

 

Λύκειο Νέου Ψυχικού

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Π. Μηλιώνη                                        Νομική Αθήνας                                                           18.821

Φ.Παναγούλη                                   Δημόσιας  Διοίκησης (Αθήνα)                                   14.623

Σ.Γκόγκος                                            Φιλολογίας (Αθήνα)                                                   14.320

Ε.Σαϊτα                                                 Κοινωνικής Ανθρωπολογίας (Αθήνα)                    14.286

ΧΡ.Τσέλο                                             Φιλολογίας (Αθήνα)                                                    14.026

ΘΕΤΙΚΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Κ. Μασιά                             Ηλεκ/των Μηχ/κων & Μηχ/κων υπολ/στων (ΑΠΘ)           18.420

Π. Σγούντζου                     Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΑΘΗΝΑ)                                    18.341

Ε. Μανώλης                       Ηλεκ/των Μηχ/κων & Μηχ/κων υπολ/στων (ΠΑΤΡΑ)       17.007

Γ. Ρώμπαπας                      Ηλεκ/των Μηχ/κων & Μηχ/κων υπολ/στων (ΔΠΘ)           16.093

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Α.Δεληγιάννη                   Βιοτεχνολογίας (ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΑΘΗΝΑΣ)                             16.517

Ν.Δασκαλάκης                Φυσικοθεραπείας (ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ)                                          15.155

Γ.Καλύβας                          Εργοθεραπείας (ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ)                                15.059

Π.Δρακουλάκου              Εργοθεραπείας (ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ)                                   15.014

ΣΤ.Κατσικάρου                 Επιστήμη &Τεχν. Τροφίμων  (ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤ)                    14.588

ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Δ. Φουρλατάρα               Πληροφορικής ΟΠΑ (ΑΘΗΝΑ)                                                18.315

ΣΤ. Αχιλλόπουλος            Πληροφορικής ΟΠΑ(ΑΘΗΝΑ)                                                18.149

Ειρ. Στεφανή                     Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων  (ΟΠΑ)                 18.009

Γ. Αργυρού                         Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων  (ΟΠΑ)                 17.314

Α. Παππάς                          Πληροφορικής ΠΑ.ΠΕΙ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)                                    16.929

Λύκειο Φιλοθέης

Φανούριος Τσιόγκρης                      18375              Νομική Αθήνας

Κωνσταντίνος Καρούσος                17864              Πληροφορικής & Τηλ/νιών Αθήνας

Ιωάννης Χαντράς-Σταυρουλάκης 17790        Χημικών-Μηχανικών Αθήνας

Γεώργιος Βακάλης                           17680              Βιολογία Αθήνας

Παπαγεωργίου Ειρήνη                    17596              Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Αθήνας

Αικατερίνη Βλάμη                            17566              Χημικό Αθήνας

Δημήτρης Σαμαράς                         17534              Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Πάτρας

Νικόλαος Σταθιάς                            15295              Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών Αθήνας

Λύκειο Ψυχικού

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Κωνσταντίνα Καμπεράκη               18618  Ψυχολογία Αθήνας

Δήμητρα Διανοπλάκη                      18367  Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών

Όλγα Μποζίκα                                  17506 Ψυχολογία Ιωαννίνων

Κλειώ Μανιάτη                                 17098 Κοινωνιολογία Πάντειο

Μαρίνος Καραγιαννόπουλος        17021 Ιστορία και Αρχαιολογία Αθήνας

ΘΕΤΙΚΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Σταμάτης Κούτσουλας                          17653  Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Πάτρας

Ειρήνη Αλεβίζου                                     16873  Φυσικό Αθήνας

Παρασκευή Ειρήνη Αγγελοπούλου    15006 Μαθηματικό Αθήνας

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Χρήστος Γιαννακόπουλος       18655  Ιατρική Θεσσαλονίκης

Βασιλ. – Ελισσάβετ Αγραφιώτη         15955 Χημεία Καβάλας

ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Γιωργία Σπανουδάκη                           16705  Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Αθήνας

Δημήτριος Θάνος                                  16436  Οικονομικής Επιστήμης Αθήνας

Σταμάτης Φραγκουλόπουλος             16285  Τουριστικών Σπουδών Πειραιά

Κλαρίσα Μπόγια                                   16030 Οικονομικής Επιστήμης Αθήνας

Τα «Τοπικά νέα» κατάφεραν να συνομιλήσουν με αρκετούς από τους υποψηφίους και τις υποψήφιες που συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες στο Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού και κατάφεραν να φθάσουν στον στόχο τους.

Λύκειο Νέου Ψυχικού

Μηλιώνη Βιβή

Νομική Αθηνών

2021. Μια χρονιά που αποτέλεσε πρόκληση για όλους μας .Τα παιδιά της Γ’ λυκείου,ειδικότερα, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε τη διαδικασία των πανελληνίων εν καιρώ πανδημίας, πράγμα που εύκολα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο στις επιδιώξεις μας. Τα διαδικτυακά μαθήματα και οι πολλές ώρες στο σπίτι, ήταν παράγοντες που συχνά με αποπροσανατόλιζαν από τον στόχο μου. Γρήγορα, όμως, συνειδητοποίησα ότι ο αγώνας αυτός εξαρτάται από εμένα και δεν θα έπρεπε να επηρεάζεται από τις εκάστοτε αντίξοες συνθήκες. Έτσι, βασιζόμενη στις δικές μου δυνατότητες και με τη στήριξη των γονιών και των καθηγητών μου, μπόρεσα τελικά να πετύχω τους στόχους μου. Το συστηματικό διάβασμα πάντα είναι το βασικό εφόδιο, είναι όμως σημαντικό να έχει κανείς προσήλωση στον στόχο του, επιμονή και πίστη στον εαυτό του!

Γιώργος Αργυρού

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – 17.314

Κατά την τριετή φοίτηση μου στο Λύκειο δεν ένιωσα σε καμία στιγμή ιδιαίτερη πίεση ενόψει των  Πανελλήνιων Εξετάσεων. Θεωρώ ότι ο έγκαιρος προγραμματισμός και η έναρξη της  προετοιμασίας  μου από την Α΄ λυκείου,  με βοήθησε ώστε να θέσω έγκαιρα τις βάσεις των απαιτούμενων γνώσεων χωρίς κενά, να υιοθετήσω την έννοια του  προγραμματισμού  και της μεθοδικότητας στην  μελέτη μου και  να αποκτήσω αυτοπεποίθηση και θετική ψυχολογία. Έτσι, μπόρεσα να ανταπεξέλθω στις προοδευτικά αυξανόμενες απαιτήσεις και να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες με ψυχραιμία και διαρκή προσπάθεια. Η πανδημία δημιούργησε αναμφισβήτητα πρόσθετες προκλήσεις τις οποίες ωστόσο αντιμετώπισα θετικά, αξιοποιώντας για μελέτη τον πρόσθετο  ελεύθερο χρόνο που μου προέκυψε από την απουσία μετακινήσεων. Μεγάλη συμβολή στην επιτυχία μου είχαν οι καθηγητές μου, οι οποίοι με ενέπνευσαν, με καθοδήγησαν, με συμβούλεψαν και με βοήθησαν με την παροχή  ποιοτικής διδασκαλίας να κατακτήσω τον στόχο μου. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα  παιδιά που συμμετείχαν στις εξετάσεις και  προσπάθησαν για το καλύτερο, γιατί η προσπάθεια είναι που έχει αξία και που σε διδάσκει και σε βελτιώνει.

Σγούντζου Παναγιώτα

Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Αθήνας –  18.341

Οι πανελλαδικές εξετάσεις ανέκαθεν αποτελούσαν έναν δύσκολο αγώνα για κάθε μαθητή. Ειδικά τη φετινή χρονιά, υπό τις απρόβλεπτες και αντίξοες συνθήκες της υγειονομικής κρίσης κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις. Παρά τις δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης, του κοινωνικού περιορισμού και του φόβου της πανδημίας αισθάνομαι δικαιωμένη για τον κόπο και την προσπάθεια που κατέβαλα. Η Αρχιτεκτονική ήταν η πρώτη μου επιλογή καθώς συνδυάζει την επιστήμη με την τέχνη, συνδυασμός που με εκφράζει απόλυτα. Δεν θα μπορούσα να παραβλέψω, φυσικά, την αμέριστη στήριξη των καθηγητών μου αλλά και της οικογένειάς μου. Βασικά…είχα πρόγραμμα.

 

 

 

Κωνσταντίνα Μασιά – Ηλεκ/των Μηχ/κων & Μηχ/κων υπολ/στων (ΑΠΘ) – 18.420

Μέσα στα πλαίσια αυτής της πολλή δύσκολης χρονιάς , που αποτέλεσε για πολλούς την πηγή δημιουργίας ψυχικών διαταραχών, λόγω ανεπιτυχών, μη εύλογων και αναποτελεσματικών μέτρων για τον περιορισμό του ιού, θα ήθελα να συγχαρώ ειλικρινά, κάθε παιδί που έδωσε φέτος πανελλήνιες.

Υπ’αυτές τις συνθήκες  λοιπόν, με πολύ διάβασμα, με απενεχοποίηση των εξορμήσεών μου στα τουρκοβούνια, με διαλλείματα παίζοντας γιουκαλίλι και πιάνο, που αποτέλεσαν πηγή μεγάλης αποφόρτισης και διευθέτησης των προβλημάτων μου, με τη βοήθεια του Θεού αλλά και των καθηγητών της κατεύθυνσής μου στο σχολείο, κατάφερα να συμπληρώσω 18.420 μόρια. Ήδη από την Γ΄Γυμνασίου ο καθηγητής μαθηματικών στο 2ο Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού, κύριος Τσαρούχας, μου προκάλεσε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Τούτο, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τη φυσική, με ώθησαν να βάλω ως 1η επιλογή μου τους Ηλεκτρολόγους Θεσσαλονίκης –  προκειμένου να αποφύγω τους αγχώδεις ρυθμούς της τσιμεντούπολης.

Εν κατακλείδι, θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου για την ψυχολογική στήριξη που μου παρείχαν και ιδιαιτέρως το μπαμπά μου που προσπάθησε, με επιτυχία, να μεθοδεύσω το διάβασμά μου με στόχο την άριστη κατανόηση της θεωρίας, των υπό εξέταση μαθημάτων.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι το σχολείο, με τις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης, αδυνατεί να αναδειχτούν οι ιδιαίτερες δυνατότητες κάθε μαθητή. Γι’ αυτό θεωρώ ότι χρειάζεται επαναξιολόγηση του Συστήματος.

Ευχαριστώ.

 

Λύκειο Φιλοθέης

Τσιόγκρης Φανούρης (Φάνης)

Πρωί της Παρασκευής έρχεται το μήνυμα επιβεβαίωσης. Επιβεβαίωσης της εισαγωγής στη Νομική του ΕΚΠΑ. Επιβεβαίωσης του κόπου, των αμέτρητων ξενυχτιών. Επιβεβαίωσης της προσπάθειας σε μια αβέβαιη χρόνια με δυσμενείς συνθήκες, με τις δυσκολίες της καραντίνας και τη δυσλειτουργικότητα της τηλεκπαίδευσης. Κι όμως, αυτό που μου φάνταζε ως ένας άπιαστος, ίσως, στόχος, ένα απλό όνειρο γίνεται πλέον πραγματικότητα. Μάλλον, κανείς στόχος δεν είναι άπιαστος εν τελεί, αρκεί να καταβληθεί η ανάλογη προσπάθεια με πίστη στον εαυτό μας, υπομονή, επιμονή και δυναμισμό. Με τα παραπάνω εφόδια πιάνω και εγώ το… άπιαστο όνειρο. Εύχομαι σε κάθε επόμενο υποψήφιο θάρρος και πυγμή στα δικά του αμφίβολα βήματα προς την επιτυχία.

 

 

 

Κωνσταντίνος Καρούσος

Η χρονιά που περάσαμε ήταν ίσως η πιο περίεργη  λόγω του κορονοϊού και της εκτεταμένης διάρκειας της τηλεκπαίδευσης.

Το όνειρό μου πάντα ήταν η Πληροφορική. Οι αλγόριθμοι, ο κώδικας η ασφάλεια συστημάτων, η τεχνητή νοημοσύνη είναι τα πεδία με τα οποία θέλω να ασχοληθώ.

Στην καραντίνα είχα την ευκαιρία να ρυθμίσω το διάβασμά μου με πιο άνετο τρόπο. Η απρόσκοπτη συνέχιση του προγράμματος που είχα θέσει από τη Β λυκείου ήταν το σημαντικότερο στοιχείο. Η οικογένειά μου, το σχολείο και το φροντιστήριο με στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια.

Το Τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ θα μου δώσει τα κατάλληλα εφόδια για να προχωρήσω σε αυτό που έχω ονειρευτεί.

 

 

Λύκειο Ψυχικού

Διανοπλάκη Δήμητρα

Ονομάζομαι  Δήμητρα Διανοπλάκη και πέρασα στην πρώτη μου επιλογή στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Ο λόγος που επέλεξα  τη συγκεκριμένη σχολή είναι ότι θα μου προσφέρει τη δυνατότητα να ασχοληθώ με θέματα εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας, καθώς  πιστεύω ότι όλα τα κράτη μπορούν να συνυπάρξουν ειρηνικά μέσα από εποικοδομητικό διάλογο. Κυρίως όμως την επέλεξα επειδή θέλω μελλοντικά να εργαστώ σε διεθνείς οργανισμούς που προάγουν τον ανθρωπισμό με το έργο τους. Σε αυτό θα με βοηθήσει εκτός από το πανεπιστήμιο και η αγάπη μου για τις ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα για την κινεζική γλώσσα. Από μικρή ηλικία άρχισα να μαθαίνω κινέζικα και πραγματοποίησα έτσι ένα από τα όνειρά μου το 2018, να επισκεφθώ αυτήν τη μαγική χώρα της Ασίας, μέσα από την υποτροφία που μου χορήγησε η κινεζική πρεσβεία. Μελλοντικά θα ήθελα να συνεχίσω τι σπουδές μου εκεί, καθώς με γοήτευσε ο ιδιαίτερος πολιτισμός της.

Όσον αφορά τη φετινή χρονιά, θα την χαρακτήριζα ως μια χρονιά «αγώνα και υπερπροσπάθειας», που θα μείνει χαραγμένη στην μνήμη μου. Χρειάστηκε να ξεπεράσω πολλές φορές τον εαυτό μου, αλλά κάθε φορά ο στόχος μου μου έδινε δύναμη να συνεχίσω να διαβάζω  όσες ώρες και αν χρειαζόταν για να τα καταφέρω – βέβαια  κατέβαλλα μεγάλη προσπάθεια γι’ αυτόν  καθ’ όλη τη διάρκεια της μαθητικής μου ζωής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία συνειδητοποίησα ότι όλα είναι δυνατά αν προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις και με θυσίες να πετύχεις αυτό που ονειρεύεσαι, έχοντας δίπλα σου άτομα που σε αγαπούν και στηρίζουν τον αγώνα που δίνεις.

 

Σπανουδάκη Γιωργία

Παρόλη τη δύσκολη φετινή χρονιά οι κόποι μου ανταμείφτηκαν. Κατάφερα να συγκεντρώσω 16.705 μόρια και να περάσω στο τμήμα Μάρκετινγκ και επικοινωνίας του ΟΠΑ (πρώην ΑΣΟΕ), το οποίο ήταν και η πρώτη μου επιλογή. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δεν έκανα εκπτώσεις στις δραστηριότητές μου. Ήμουν ενεργός Πρόεδρος της ομάδας της ΟΥΝΕΣΚΟ, ακόμα και κατά την διάρκεια της καραντίνας μέσω WEBEX. Μόνο τους τελευταίους 2 μήνες έκοψα κάθε δραστηριότητα αλλά χάρη στα υπόλοιπα μέλη η ομάδα προόδευσε.

Η καραντίνα ήταν πολύ δύσκολη για μένα. Για πρώτη φορά ένιωθα την ανάγκη να πάω σχολείο, μου είχε λείψει. Μου έλειψε η επαφή με τα άλλα παιδιά, με τους καθηγητές. Είμαι πολύ κοινωνική και δεν το άντεξα. Τα διαδικτυακά μαθήματα, παρόλη τη προσπάθεια των εκπαιδευτικών, δεν ήταν σε θέση να αντικαταστήσουν τα δια ζώσης. Ένιωθα ότι δεν θα τα καταφέρω αλλά ήμουν τυχερή που είχα δίπλα μου την μητέρα και τους καθηγητές  μου να με στηρίζουν σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές του ΓΕΛ Ψυχικού και ιδιαιτέρως τις καθηγήτριές κυρίες Ευαγγέλου και Χρονοπούλου οι οποίες ήταν εκεί να με στηρίξουν ψυχολογικά καθώς και τον καθηγητή μου κύριο Μπαμπουκλή ο οποίος διέθετε τις ελεύθερες του ώρες για επίλυση ασκήσεων και επαναλήψεις.

Όταν ανακοινώθηκε επιτέλους το άνοιγμα των σχολείων ανακουφίστηκα. Αποφάσισα ότι δεν έχω περιθώρια για άγχος και πανικό και ότι πρέπει να καλύψω τυχόν κενά. Με ψυχραιμία, προσπάθεια και την βοήθεια των κύριων  Πότση και Καλιβιώτη, τον μαθηματικό και τον ιδιοκτήτη του φροντιστηρίου μου, τα κατάφερα και είμαι πλέον φοιτήτρια.

Συγχαρητήρια μηνύματα

Δήμαρχος Δημήτρης Γαλάνης  – «Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου μας, που  πέτυχαν να εισαχθούν στις Πανεπιστημιακές Σχολές με την βοήθεια  των καθηγητών και την συμπαράσταση των οικογενειών τους. Είναι μία επιτυχία που ήρθε με πολύ κόπο από σας και πολλές θυσίες από την οικογένεια σας», τόνισε ο Δήμαρχος Δημήτρης Γαλάνης συγχαίροντας τους νέους και τις νέες που κατόρθωσαν να περάσουν στις σχολές της επιλογής τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. «Θέλω ακόμα να ευχηθώ καλή συνέχεια σε όλα τα παιδιά που έδωσαν τον αγώνα τους, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Κυνηγήστε τα όνειρα σας με πείσμα και αισιοδοξία.

Να ακούτε την καρδιά σας, να δράττετε τις ευκαιρίες, να αγωνίζεστε, να εκτιμάτε τη ζωή και τότε θα κρατάτε το κλειδί της ευτυχίας.

Σ’ αυτό το νέο ξεκίνημα της ζωής σας, εύχομαι από καρδιάς να καταφέρετε να υλοποιήσετε τους στόχους και τα όνειρα σας».

Συγχαρητήρια!

Άγχος, Αγωνία, Αναμονή, Διάβασμα, Μελέτη, Θεωρίες, Ασκήσεις, Λύσεις, Γεγονότα, Συγκέντρωση, Επανάληψη, μια σειρά από λέξεις που αναφέρονται στην τελευταία τάξη του Λυκείου και καθημερινά αποτελούν τον «κόσμο» κάθε μαθητή.

Όλοι οι μαθητές έχουν στόχους και όνειρα για την επόμενη ημέρα. Την ημέρα που θα αισθανθούν «ελεύθεροι» να «πετάξουν»! Αυτό μεταφράζεται με την επιτυχία σε μια σχολή της επιλογής τους ή την οποιαδήποτε άλλη επιλογή για την εκπλήρωση των στόχων και ονείρων τους.

Τους ευχόμαστε, καλή επιτυχία στην ζωή τους, να επιτύχουν στους στόχους τους, όποιοι και αν είναι αυτοί, μικροί ή μεγάλοι, να τολμούν, να διεκδικούν και να μάθουν αυτό που κάνουν, να το κάνουν καλά.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

Σωκράτης Χαμαλίδης, Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής

Μήνυμα στους απόφοιτους του ΓΕΛ Ψυχικού

Επιθυμώ να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους και όλες τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΓΕΛ Ψυχικού που έλαβαν μέρος φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια.

Θέλω να συγχαρώ ιδιαίτερα όσα παιδιά πέτυχαν στις πανεπιστημιακές σχολές – ήταν πολλά και με σπουδαίες επιτυχίες – αλλά και να επισημάνω σε εκείνα που δεν πέτυχαν ότι, δεν θα πρέπει να αποθαρρύνονται, αλλά να σκέφτονται ότι μία αποτυχία του σήμερα μπορεί να κρύβει μια επιτυχία του αύριο. Ας λάβουν επίσης υπόψη ότι σημασία στη ζωή δεν έχει να πέφτουμε, αλλά όταν πέφτουμε να ξανασηκωνόμαστε. Η ζωή δεν κρίνεται μόνο από την επιτυχία σε μια πανεπιστημιακή σχολή, αλλά από τις μάχες που ο καθένας μας δίνει κάθε μέρα.  Η κοινωνία δεν θέλει σήμερα μόνον εξαιρετικούς επιστήμονες, αλλά έχει ανάγκη, κυρίως από ανθρώπους με αγάπη και διάθεση για προσφορά στον συνάνθρωπο.

Τελειώνοντας, υπενθυμίζω ότι τίποτε στη ζωή δεν χαρίζεται και το καθετί απαιτεί μόχθο και αγώνα. Σε μια δύσκολη για όλους σχολική χρονιά, αγαπητά μου παιδιά αποδείξατε ότι γνωρίζετε να αγωνίζεστε.

Μείνετε στη ζωή σας πάντα όρθιοι και μαχητές.

Με τις καλύτερες ευχές μου για πρόοδο και υγεία στη νέα σας ζωή.

Ελένη Μουρδουκούτα – Διευθύντρια ΓΕΛ Ψυχικού

Η ομάδα των τοπικών νέων εύχονται σε όλους τους επιτυχόντες καλή πρόοδο!

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Σχετικές δημοσιεύσεις