Μια διαφορετική μουσική εμπειρία ετοίμασε ο ΜΕΟ στο πλαίσιο του «Οράματος για τον Πολιτισμό».

Μουσικοί που συναντάμε καθημερινά στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, στην Ερμού, το Μοναστηράκι και τις γειτονιές όπου η μουσική γίνεται μέρος της καθημερινότητας, αφήνουν για λίγο τα στέκια τους και έρχονται στις πλατείες του Νέου Ψυχικού.
Δύο βραδιές γεμάτες ζωντανή μουσική, τραγούδι και καλοκαιρινή διάθεση κάτω από το φως του φεγγαριού.
Τρίτη 23 Ιουνίου
Πλατεία Λαμπράκη (γνωστή ως Ψαράκια στις οδούς Πίνδου – Παλαμά – Μιστράλ) – 20:00
Αφιέρωμα στους Μουσικούς του Δρόμου και το Ρεμπέτικο με το συγκρότημα «ΑΝΩΜΟ».
Τετάρτη 24 Ιουνίου
Πλατεία Αγωνιστών 1821 (γνωστή ως Άγιος στην οδό Ρήγα Φεραίου) – 20:00
Αφιέρωμα στους Μουσικούς του Δρόμου και στο Έντεχνο, Λαϊκό και Παραδοσιακό τραγούδι με τη συμμετοχή της παιδικής και εφηβικής χορωδίας του ΜΕΟ.
Οι εκδηλώσεις εντάσσονται στο Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2026 του Δήμου Φιλοθέης Ψυχικού
Ελάτε να τραγουδήσουμε μαζί σε ένα μουσικό ταξίδι που φέρνει τον παλμό της πόλης στις γειτονιές μας!

