Πανελλαδικές 2022

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Στο 80% οι εισακτέοι!

Υψηλά ήταν και φέτος τα ποσοστά επιτυχίας των Δημόσιων σχολείων του Δήμου μας στις Πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σχεδόν οκτώ στους δέκα (79,66%) πέτυχαν σε κάποια σχολή, ποσοτό σημαντικά υψηλότερο του πανελλήνιου μέσου όρου στα Γενικά Λύκεια, που φέτος διαμορφώθηκε στο 68,83%.

Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 212 μαθητών που έλαβαν μέρος στις Πανελλήνιες Εξετάσεις φέτος από τα Δημόσια Λύκεια Ψυχικού, Φιλοθέης και Νέου Ψυχικού, οι 172 εισήχθησαν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

Αναλυτικά και ανά σχολείο:

Το Λύκειο Φιλοθέης «Χρήστος Μαλεβίτσης» κρατά τα σκήπτρα, με ποσοστό επιτυχίας 86,30%, κατά 3,3% υψηλότερο από πέρσι και κατά 17,47% πάνω από τον πανελλήνιο μέσο όρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι ένας στους δέκα μαθητές έχει συγκεντρώσει πάνω από 18.000 μόρια και ένας στους τρεις, πάνω από 16.000 μόρια.

Ακολουθεί το Λύκειο Νέου Ψυχικού, με ποσοστό επιτυχίας 78%, υψηλότερο κατά 10% από τον πανελλήνιο μέσο όρο. Σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, το ποσοστό των εισακτέων έχει μειωθεί κατά 14%, κάτι που αποδίδεται αφ’ ενός μεν στις επιπτώσεις των συνθηκών πανδημίας και της μακράς απουσίας από τις σχολικές αίθουσες κατά τα δύο τελευταία ακαδημαϊκά έτη, που κατά πώς φαίνεται έχουν επηρεάσει ειδικότερα τους λιγότερο προνομιούχους οικονομικά και κοινωνικά μαθητές και αφ’ ετέρου,  στην καθιέρωση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, η οποία θέτει επιτέλους κάποιες ελάχιστες βαθμολογικές προϋποθέσεις εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Τέλος, στο Λύκειο Ψυχικού το ποσοστό των εισακτέων ήταν 75%, κατά 6,17% υψηλότερο του πανελλήνιου μέσου όρου, αλλά και κατά 11% αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η φετινή επίδοση των μαθητών του Λυκείου Ψυχικού είναι πραγματικά εντυπωσιακή, καθώς τις δύο προηγούμενες χρονιές, το σχολείο ακολουθούσε τον πανελλήνιο μέσο όρο. Επιπλέον, φέτος καταγράφεται μια ακόμα επιτυχία του σχολείου, καθώς ο πρώτος επιτυχών στην κατεύθυνση της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής αρίστευσε στα μαθηματικά με βαθμολογία 19,3 κι αυτό σε μια χρονιά που, σύμφωνα με τα στατιστικά του Υπουργείου Παιδείας, στην συγκεκριμένη κατεύθυνση μόλις το 1,5% πέτυχε βαθμολογία πάνω από 18, ενώ ελάχιστοι έγραψαν πάνω από 19!

Φέτος δεν θα δημοσιεύσουμε μόρια μαθητών, διότι ο τρόπος υπολογισμού τους διαφοροποιείται αναλόγως με τη Σχολή στην οποία εισάγονται, με αποτέλεσμα τα στοιχεία να μην είναι συγκρίσιμα.

Σχολείο των πρώτων και πάλι το Λύκειο Νέου Ψυχικού

Οι τρεις υψηλότερες ατομικές βαθμολογίες στον Δήμο μας έρχονται για μία ακόμη χρονιά από μαθητές του Λυκείου Νέου Ψυχικού.

Την υψηλότερη βαθμολογία πέτυχε η Κατερίνα Λιουδάκη, που εισήχθη στην Αρχιτεκτονική Αθηνών με μέσο όρο γραπτών 18,58 και 22.195 μόρια (τα μόρια ξεπερνούν τις 20.000 διότι οι υποψήφιοι της Αρχιτεκτονικής Σχολής εξετάζονται και στο σχέδιο). Και πάλι γένους θηλυκού λοιπόν η πρωτιά με την Κατερίνα που, με την επιλογή της Αρχιτεκτονικής, «έσπασε» το πολυετές σερί της Νομικής Αθηνών. Να θυμήσουμε ότι η Κατερίνα Λιουδάκη τον περασμένο Δεκέμβριο είχε αποσπάσει το Βραβείο Καινοτομίας στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα «Διαστημικές Εικόνες και Καλλιτεχνικές Εκφράσεις 2020-2021», για το έργο της «Ο κόσμος που ξέχασες να μου δείξεις».

Την δεύτερη υψηλότερη βαθμολογία πέτυχε ο Ίωνας Ευαγγέλου, με μέσο όρο 18,53 και 18.740 μόρια, που εισήχθη στην Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Μετσόβειου Πολυτεχνείου.

Η τρίτη υψηλότερη βαθμολογία ανήκει στην Ευγενία Μουζουράκη, που με μέσο όρο 18,35 και 18.415 μόρια, εισήχθη στο Τμήμα Βιολογίας Αθήνας.

Οι πρωτιές αναλυτικά, με τον μέσο όρο βαθμολογίας των επιτυχόντων

  • Λύκειο Νέου Ψυχικού

Θετικές Σπουδές  (ποσοστό επιτυχίας 84%) 

Λιουδάκη Κατερίνα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Αθήνας, με 18,58

Ευαγγέλου Ίωνας Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Αθήνας, με 18,53

Παπουτσόπουλος Ν. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας, με 16,63

Μιχαλακόπουλος  Θ. Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά, με 16,18

Παπαϊωάννου Λ. Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλονίκης, με 14,90 (χωρίς το βαθμό σχεδίου)

Υγείας (ποσοστό επιτυχίας 74%)

Μουζουράκη Ευγενία Τμήμα Βιολογία Αθήνας, με 18,35

Δρανδάκη Θεοδώρα Κτηνιατρική Αθήνας, με  17,98

Ανθρωπιστικές Σπουδές (ποσοστό επιτυχίας 92%)

Τσιούτσιος  Π.  Ψυχολογία Αθήνας, με  17,43

Ασημακοπούλου Ε. Αγγλική φιλολογία Αθήνας, με 17,40

Κίτσιου Ε. Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πειραιά, με 16,93

Μπέλλα  Μ. Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πειραιά, με 16,68

Τσούτση Δ. Νομική Κομοτηνής, με 16,63

Μηνά  Θ.  Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πειραιά, με 16,03

Τσιλέκα Λ.  Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Αθήνας, με 15,35

Σπουδές Οικονομίας – Πληροφορικής (ποσοστό επιτυχίας 74%)

Παλαμπουίκη Μ.  Πληροφορική και τηλεπικοινωνιών Αθήνας, με 17,73

Λαζαρίδης Χ.  Πληροφορικής Πειραιά, με 16,83

Κοτοπούλης Σ. Πληροφορικής και Τηλεματικής Αθήνας, με 16,35

Χουδελούδη Χ. Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Αθήνας, με 15,95

Τόλιας Κ.  Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Αθήνας, με 15,35

  • Λύκειο Φιλοθέης

Ανθρωπιστικές Σπουδές (ποσοστό επιτυχίας 68,75%)

Παππάς Κωνσταντίνος Νομική Αθηνών, με 18,07

Κολιτσιδάκη Γεωργία – Μαρία Νομική Θεσσαλονίκης, με 17,55

Καρκάνη Ιωάννα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού Αθήνας, με 17,20

Τζώρτζη Χρυσούλα Νομική Κομοτηνής, με 16,60

Χρόνη Ευαγγελία Εκπαίδευσης και Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Αθήνας, με 15,32

Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής (ποσοστό επιτυχίας 85%)

Κοτσολιάκου Χρυσάνθη Πληροφορικής Αθήνας, με 18,05

Τσιμπούκης Δημήτριος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Αθήνας, με 16,75

Γιαννικόπουλος Ανδρέας Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής Πειραιά, με 15,05

Κληρόπουλος Νικόλαος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Αθήνας, με 14,85

Βλάμης Λουκάς Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής Αιγάλεω,  με 12,45

Θετικές Σπουδές (ποσοστό επιτυχίας 100%)

Πετρόπουλος Μάριος Μηχανολόγων Μηχανικών Αθήνας, με 18,32

Μεϊντάνης Αλέξιος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας, με 18,10

Μεκλής Νικόλαος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πάτρας, με 16,87

Γκινόπουλος Ιωάννης Χημείας Θεσσαλονίκης, με 16,75

Λιώνης Αλέξανδρος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών Αθήνας, με 16,60

Σπουδές Υγείας (ποσοστό επιτυχίας 81,82%)

Αγγελής Κωνσταντίνος – Μιχαήλ Ιατρική Πάτρας, με 18,27

Καραβέλλα Ελένη Βιολογία Αθήνας, με 18,27

Μαλλικόπουλος Παντελής Φαρμακευτική Αθήνας, με 17,97

Μπουρντένη Ειρήνη Νοσηλευτική Αθήνας, με 16,70

Παπαχατζοπούλου Λυδία Χημείας Ηρακλείου, με 15,75

  • Λύκειο Ψυχικού

Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής (ποσοστό επιτυχίας 70%)

Δριμής Αναστάσιος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΟΠΑ), με 18,05

Μαστρογιάννης Χρήστος-Παναγιώτης Οργάνωση και Διοίκησης Επιχειρήσεων, με 15,67

Ζαμπετάκης Δημήτριος                Πληροφορικής Καβάλας, με 15,25

Στρίντζης Φίλιππος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών Παν. Δυτ. Αττικής, με 15,15

Νάκου Λυδία Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων Θεσσαλονίκης, με 14,22

Ανθρωπιστικές Σπουδές (ποσοστό επιτυχίας 78%)

Κωνσταντινίδη Τριανταφυλλιά                Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΚΠΑ), με 16,78

Παναγοπούλου Νίκη- Αργυρώ Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών (ΕΚΠΑ), με 16,55

Ατζεμιάν Λυδία-Ειρήνη                Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών (ΠΑΝΤΕΙΟ), με 15,98

Θετικές Σπουδές (ποσοστό επιτυχίας 100%)

Σπίνουλας Άγγελος Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΕΜΠ), με 18,20

Παρασκευοπούλου Μυρτώ Βιοτεχνολογίας Αθήνα (Γεωπονικό Πανεπιστήμιο), με 16,15

Κουρουνάρχης Μιχαήλ Στατιστική (ΟΠΑ), με 15,3

Σπουδές Υγείας (ποσοστό επιτυχίας 63%)

Παρώνη Νικολέττα Ιατρική (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), με 18,23

Λεονταρίτης Παναγιώτης Φυσικοθεραπείας (Αιγάλεω), με 17,78

Μαυρομμάτη Λίλη Αικατερίνη Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), με 16,53

Είναι προφανές ότι οι στόχοι των νέων έχουν αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Σχολές που στον Δήμο μας παραδοσιακά έρχονταν πρώτες στις προτιμήσεις των μαθητών, όπως η Νομική ή η Ιατρική, δεν εμφανίζονται πλέον τόσο δημοφιλείς, ενώ έχει ατονίσει και το ενδιαφέρον για θεωρητικούς κλάδους που αποτελούσαν σταθερές αξίες, όπως η φιλολογία ή η αρχαιολογία, κυρίως λόγω της αβεβαιότητας στην επαγγελματική αποκατάσταση. Αντιθέτως, στην θετική κατεύθυνση οι Πολυτεχνικές Σχολές βρίσκονται στις πρώτες προτιμήσεις των μαθητών και μάλιστα με υψηλότατα ποσοστά εισακτέων -100% στα λύκεια Ψυχικού και Φιλοθέης και 84% στο Νέο Ψυχικό.

Τα ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ συγχαίρουν όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές και τις μαθήτριες που αποφοίτησαν από τα Λύκεια του Δήμου μας. Βρίσκεστε στα πρώτα βήματα της ενήλικης ζωής σας και το μέλλον ανοίγεται μπροστά σας, σε έναν κόσμο με τεράστιες δυνατότητες αλλά και προκλήσεις. Σας ευχόμαστε από καρδιάς να πορευθείτε με πνευματική διαύγεια, ακεραιότητα, προσωπική υπευθυνότητα και αυτογνωσία. Ελπίζουμε και ευχόμαστε για κάθε έναν και κάθε μία από εσάς ξεχωριστά, να βρείτε και να ακολουθήσετε ό,τι σας κάνει να νιώθετε ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι.

Ευχές

Σας εύχομαι να δίνετε πάντα το καλύτερο σας σε ότι στόχους βάζετε και να μη διστάζετε να ξεπερνάτε με τόλμη και αποφασιστικότητα τις δυσκολίες που θα συναντάτε μπροστά σας.

Αλίκη Γκιζελή

Αντιδήμαρχος Παιδείας και Υγείας

Καλή  σταδιοδρομία  σε  όλους  τους  αποφοίτους  μαθητές μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους νέους που πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι Πανελλήνιες Εξετάσεις είναι η πρώτη δύσκολη δοκιμασία στην ζωή σας. Ακόμα και αν δεν τα καταφέρατε, δεν πειράζει. Αξίζει να ξαναπροσπαθήσετε αν η εισαγωγή είναι ο στόχος σας. Η επαγγελματική επιτυχία σας είναι ανεξάρτητη από το αν πετύχατε την εισαγωγή σας με την πρώτη ή την δεύτερη φορά ή εν τέλει αν πετύχατε να εισαχθείτε σε κάποια σχολή.

Σωκράτης Χαμαλίδης

Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής

 Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Λυκείου Ψυχικού συγχαίρουν όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και τους εύχονται καλή πρόοδο στην ενήλικη ζωή τους.

Ο λόγος στους επιτυχόντες

 

Κατερίνα Λιουδάκη – 1ο Λύκειο Νέου Ψυχικού

Αν κατάλαβα κάτι φέτος είναι ότι στις Πανελλήνιες ανταμείβεται όποιος προσπαθήσει περισσότερο. Το πιο σημαντικό είναι να θες πραγματικά να τα καταφέρεις και να είσαι ταπεινός χωρίς όμως να χάνεις την αυτοπεποίθησή σου. Για να πετύχει κανείς θα πρέπει να φροντίζει να βελτιώνεται συνεχώς και να κάνει παραπάνω προσπάθεια χωρίς όμως να παραμελεί τον εαυτό του και την ξεκούρασή του. Σίγουρα δεν θα κυλήσουν όλα ομαλά στη προετοιμασία αλλά ακόμα και σε ένα μη ευνοϊκό περιβάλλον μπορούν να βρεθούν λυσεις. Προσωπικά βρήκα αρκετά χρήσιμα και διάφορα βοηθήματα και ιστοσελίδες. Αρκεί κανείς να μην τα παρατήσει και να έχει θέληση και αφοσίωση στο στόχο του. Το δικό μου κίνητρο ήταν η επιθυμία μου να βρεθώ σε ένα περιβάλλον που θα αποκτήσω περισσότερες ευκαιρίες να εξελιχθώ και να ασχοληθώ με κάτι που πραγματικά θα μου αρέσει. Όλοι μπορουν να καταφέρουν αυτό που θέλουν αν δείξουν πειθαρχεία από νωρίς και βάλουν τον στόχο τους σε προτεραιότητα. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!

 

 

Ο Μάριος Πετρόπουλος ο πρώτος σε βαθμολογία από το Λύκειο Φιλοθέης “Χρήστος Μαλεβίτσης” μας εξηγεί το τρίπτυχο της επιτυχίας του: υποστήριξη από την οικογένεια, από το σχολικό περιβάλλον και διάβασμα με συνέπεια ώστε να μην μένουν κενά.

“Το μυστικό της επιτυχίας μου αυτή την ιδιαίτερη χρονιά των πανελληνίων ήταν αφοσίωση και συγκέντρωση στον στόχο, θεμέλια γνώσεων που είχα χτίσει από μικρή ηλικία, υποστήριξη από τους γονείς και την οικογένεια μου και ένα επίσης υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον που μου παρείχε βοήθεια όποτε την χρειαζόμουν”!

 

 

 

Ο Ίων Ευαγγέλου από το Λύκειο Νέου Ψυχικού υποστηρίζει ότι μυστικό επιτυχίας δεν υπάρχει και ότι ο θεμέλιος λίθος της είναι ο στόχος.

«Η αλήθεια είναι πως στην πραγματικότητα δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο, παρ΄ όλα

αυτά, θα πρότεινα στους υποψήφιους των επόμενων ετών να θέσουν ως προτεραιότητα να βρουν έναν στόχο που τους εκφράζει.

Προσωπικά δυσκολεύτηκα σε αυτό το κομμάτι γιατί δεν είχα βρει  το αντικείμενο που μου ταιριάζει περισσότερο και έτσι δεν μπορούσα να συγκεντρώσω όλη μου την ενέργεια σε ένα μεμονωμένο στόχο. Εν τέλει τα πράγματα εξελίχθηκαν θετικά.

Στάθηκα τυχερός διότι είχα γύρω μου ανθρώπους που πίστεψαν σε εμένα και με στήριξαν.

Μέρος της επιτυχίας μου το οφείλω σε κάποιους καθηγητές που μου έδειξαν ποιές είναι οι δυνατότητες μου, όπως ο κ. Χαρίσης, ο κ. Χατζόπουλος, η κ. Τόντη, η κ. Καρσίκη, ο κ. Λουκρέζης και άλλοι. Εύχομαι καλή σταδιοδρομία στους συμμαθητές μου και σε όλα τα παιδιά που θα ακολουθήσουν».

 

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Σχετικές δημοσιεύσεις