Κατακτώντας την Μαθησιακή Επίγνωση

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Γράφει η Στέλλα Κοπακάκη

Ακούμε ή λέμε συχνά: Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει! Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ! Δεν μπορώ να διαβάσω! Ή «Αχ, αυτό το παιδί, δεν συγκεντρώνεται καθόλου!»

Ακούμε ή λέμε συχνά: «Δεν μπορώ να τον/την σηκώσω από το παιχνίδι! Όλο μπροστά σε μια οθόνη βρίσκεται!» Πόσο τεμπέλης/τεμπέλα είναι;!

Πώς γίνεται και ενώ ένας άνθρωπος συγκεντρώνεται περίφημα σε μια ασχολία ή διαδικασία, δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί σε κάποια άλλη χωρίς να υπάρχει κάποια νευρολογική αιτία; Ποια είναι η ειδοποιός διαφορά; Καλλιεργείται η προσοχή και η συγκέντρωση;

Η απάντηση είναι: Ναι!

Η συγκεκριμένη coaching διαδικασία «Κατάκτησης της Μαθησιακής Επίγνωσης» έρχεται να δώσει μια άλλη διάσταση στην έννοια της συγκέντρωσης στην μελέτη, στην εργασία, στο όποιο έργο μας, καθώς εισάγει στη συνειδητή προσοχή και δίνει εργαλεία εφαρμογής της σε κάθε μαθησιακό ή άλλο περιβάλλον. Επικεντρώνεται στον τομέα  της συνειδητής μάθησης και στον ρόλο της στη ζωή μας, σε όποια ηλικία και αν είμαστε, καθώς η μάθηση αποτελεί δια βίου διαδικασία. Εστιάζει στην έννοια της συνειδητής μάθησης ως εργαλείο κατανόησης του εαυτού σε ζητήματα μάθησης και στην επανατοποθέτηση της σκέψης προς όφελος της μαθησιακής εξέλιξης. Η διαδικασία προσφέρει πρακτικά βήματα και εργαλεία άμεσης εφαρμογής για την καλλιέργεια της συνειδητής παρουσίας στη διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης σε όποια ηλικία. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιοποίηση των εργαλείων που ο καθένας από εμάς έχει ήδη αναπτύξει για να μαθαίνει και ουσιαστικά αντιλαμβάνεται, συνειδητοποιεί, καταγράφει, εμπεδώνει και βελτιώνει το πως μαθαίνει ως αφετηρία και βάση της δικής του μαθησιακής επίγνωσης.

Απευθύνεται:

  • Σε κάθε άνθρωπο σε διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης, μαθητή, σπουδαστή, φοιτητή, εκπαιδευόμενο, εργαζόμενο ή άνεργο, επιχειρηματία, υπάλληλο ή/και συνταξιούχο ο οποίος/η οποία επιθυμεί να μάθει πως μαθαίνει και να απογειώσει τους τρόπους συγκέντρωσης και απόδοσης του/της.
  • Σε κάθε επαγγελματία που εργάζεται και συνεργάζεται με ανθρώπους,
  • Σε κάθε γονιό που επιθυμεί να κατανοήσει τον τρόπο που μαθαίνει το παιδί του/της και να ενισχύσει την μαθησιακή επίγνωση του/της.

Τα οφέλη:

  • Βαθύτερη κατανόηση των τρόπων και των τεχνικών που μαθαίνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος,
  • Έναν προσωπικό οδικό χάρτη για το «Πώς μαθαίνω» προς άμεση πρακτική εφαρμογή,
  • Ένα προσωπικό εγχειρίδιο μάθησης για άμεση χρήση και μελλοντική αναφορά συμβατό με κάθε μάθηση.

Ποια είναι η Στέλλα Κοπακάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 1972, όπου μεγάλωσε, σπούδασε, εργάζεται και κατοικεί. Είναι Καθηγήτρια πολυετούς εμπειρίας (Αγγλικών και Γαλλικών), πτυχιούχος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εκπαιδευτική Πολιτική (Ηγεσία) και τη  Διοίκηση της Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ, ΦΠΨ, Τομέας Παιδαγωγικής, Life Coach & Certified Coach (ΕΚΠΑ), AC Associate Member (London) & Senior Professional Member του Ελληνικού Ινστιτούτου για το Coaching (HIC).

Διευθύνει και συντονίζει το VSK & e-VSK, Κέντρο Ξένων Γλωσσών ιδιοκτησίας της στην Αθήνα από το 2006. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός τα τελευταία 28 χρόνια διδάσκοντας Αγγλικά και Γαλλικά σε όλες τις ηλικίες εκπαιδευόμενων ομαδικά ή ατομικά, από κοντά ή ζωντανά εξ αποστάσεως (web live) και προσφέρει τις υπηρεσίες της ως Coach από το 2019. Τον Ιούλιο του 2021 της απονεμήθηκε το Βραβείο Εξαιρετικής Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών από την ELT Awards 2021.

LinkedIn, Facebook, Instagram: Stella Kopakaki

Αν θέλετε ακολουθήστε μας, κοινοποιήστε ή κάνετε like:

Σχετικές δημοσιεύσεις